Let’s get online!

Als zelfstandig ondernemer wil jij je graag richten op het laten groeien van jouw business. Misschien wil je wel wat meer vrije tijd– en niet je bezig houden met routine taken en to-do lijstjes.

  • Ben jij een druk bezette zelfstandig ondernemer? Vaak 24/7 bezig met het regelen van afspraken, onderhouden van je website, beantwoorden van je e-mail, bijhouden van je administratie, organiseren van evenementen en boeken van reizen?
  • Wil je graag ook wat meer vrije tijd of je meer focussen op jouw core business?
  • Je wilt (nog) niemand in dienst nemen, maar hebt wel extra ondersteuning nodig?
  • Je wilt graag je bedrijfsprocessen optimaliseren?
  • Je wilt graag dat werk en privé in balans zijn?
  • Heb je operationele ondersteuning nodig?
  • Wil je graag werk uitbesteden waar je zelf niet zo goed in bent of niet leuk vindt?

Hoe kan ik dit voor jou oplossen en wat kan ik voor jou betekenen?

  • Ik kan voor jou zorgen dat je inbox goed geordend is. Jij ziet in een oogopslag wat jouw to do’s en prioriteiten zijn
  • Het verzorgen van presentaties
  • Het beheren van jouw agenda en afspraken maken
  • Alles organiseren rondom een training, bijeenkomst of een event
  • Uitwerken van een offerte waar je niet aan toekomt
  • Uitwerken en redigeren van tekst en in concept aanleveren (ENG/NL)
  • Regelen dat je administratie op orde is
  • Facturen maken en versturen
  • Nieuwsbrieven versturen via Mailchimp
  • Social Media en website beheer
  • HR ondersteuning
  • En…..nog meer dan 20 andere zaken

Met mijn opleiding Praktische Bedrijfskunde en Personeelsmanagement kan ik voor jouw organisatie goed van toegevoegde waarde zijn!

Neem een kijkje op mijn cv: CV Tanja Egbers 2017 web

Je werkzaamheden zelf doen of uitbesteden, wat is wijsheid? It’s up to you!

Wat zijn voor jou de voordelen?

  • Door het uitbesteden van taken heb jij meer focus op jouw business zonder je nog druk te maken of de back-office geregeld is.
  • Je kunt nog meer productief zijn en  meer omzet halen met jouw eigen bedrijf, klinkt niet verkeerd, toch?
  • Het inhuren van mij geeft jou een besparing op de kosten van het inhuren van een vaste medewerker. Denk eens aan de personeelskosten of als iemand ziek wordt.
  • Je bespaart op een vaste werkplek. We gaan immers online werken
  • Je hoeft alleen de gewerkte uren te betalen en ik ben al vanaf een paar uur per week beschikbaar
  • En je bent altijd verzekerd van professionele ondersteuning

Ik werk graag voor kleine ondernemingen en start-ups die toe zijn aan extra ondersteuning. Heb je het erg druk en overzie je het werk niet meer? Ik zorg ervoor dat jij het werk weer kunt overzien, focussen en kan groeien.

Branches waar ik goed tot mijn recht kom zijn: Horeca| Sport | Internationaal| Toerisme| Events| Internet| ICT| Automotive | Telecom

Wat doet een Online Personal Assistant?

Een online personal assistant wordt vaak een virtual assistant genoemd. Een online assistant biedt op afstand ondersteuning aan andere ondernemers en neemt het werk op afstand over. Samen kunnen we zorgen dat jouw bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.

Het is fijn om bepaalde werkzaamheden uit te besteden en er op te vertrouwen dat het in goede handen is bij een professional. Een online assistant werkt vanuit huis en niet bij jou op kantoor. Dit kan uiteraard wel een keer voorkomen.

Wil je wel dat ik bij jou op kantoor kom werken? Je kunt mij hiervoor ook inzetten als Personal Assistant. Neem eens een kijkje op Let’s meet Personal

Hoe communiceren wij? 

Met de huidige technologie kunnen wij communiceren via diverse mogelijkheden: Skype, What’s App, Mobiele telefonie. Via de Cloud kunnen wij documenten uitwisselen; hierbij kun je denken aan One Drive, Google Drive of Dropbox.

Ben jij ook ondernemer en zoek je een samenwerking? Neem gerust contact met mij op.